Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Snabbis

Av Araya - 20 februari 2009 08:55

Hej Hej!


Idag är det dags för simning. Not fun at all. Men jag har inte varit med på de andra lektionerna så jag måste ta igen dem idag. Det ordnar sig förhoppningsvis.


Jag ville bara berätta att idag kommer: Fia, Emma och Jasmine hit för att fira Fia. Vi ska käka lite pizza och kolla på filmer. Filmerna blir Taken och Yes Man. Men jag måste kolla så att jag kan bränna ut dem.


By the way, bilden kommer från Deviantart

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Araya - 4 april 2010 00:43

Kollade på "Mauros och Pluras kök" idag, det var jätte mysigt. Kan det bli bättre,? Mat, vin, cigarreter, musik och vänner? Är det avundsjuka jag känner? Kan man ha lika roligt även om man inte dricker vin, eller röker och har konstiga matvanor?   ...

Av Araya - 29 mars 2010 16:30

Hej! Jaha då var man tillbaka igen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, mitt liv är inte så intressant. Men jag kan kanske börja med att berätta att jag är ute på Apu just nu med funktionshindrade. Det är väl helt okej. Konstigt nog vill jag börja...

Av Araya - 28 maj 2009 16:19

Jag ville bara säga Hej!   HEJ      

Av Araya - 18 mars 2009 20:31

Idag har jag inte gjort så mycket, det är ju onsdag så det kan bero på det. Jag har försökt att göra färdigt ett arbete som ska vara inlämnat imon, men jag orkar inte. Jag hade prov igår och det gick inte så bra, men men. Jag ska nu fortsätta med mit...

Av Araya - 11 mars 2009 19:40

Jaha, då var det dags att skriva för första gången denna månad. Veckan har varit hyfsat bra eftersom vi var lediga i tisdags och då var jag och Emma hos Fia, vilket var roligt. Jag var också och tränade i igår, på friskis med Dari. Mycket roligt, så ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards