Alla inlägg under april 2010

Av Araya - 4 april 2010 00:43

Kollade på "Mauros och Pluras kök" idag, det var jätte mysigt. Kan det bli bättre,? Mat, vin, cigarreter, musik och vänner? Är det avundsjuka jag känner? Kan man ha lika roligt även om man inte dricker vin, eller röker och har konstiga matvanor?


Jag önskar att jag kunde vara en kultiverad person som kan mycket, att jag var duktig på att spela gitarr och att jag hade en hyfsat fin sångröst.


Men vem är jag egentligen? Jag vet att jag är 17 år och att jag är en chilenare från Sverige. Troligtvis är det svårt att säga vem jag är, jag är fortfarande så ung. Kommer de saker jag gör nu påverka det senare? Eller är ska frågan egentligen vara vem vill jag bli?


Problemet med detta är att det finns inga egentliga svar, man måste lista ut det själv. Och troligtvis gör man det under tiden. Vi får se hur livet utvecklar sig.

//Araya

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards